boekoo.reismee.nl

We gaan weer op reis ?? ??

Bijna is het weer zover.......

Over een paar dagen, om precies te zijn zondag 12 januari reizen wij naar het verre oosten.

Vietnam en Cambodja is onze bestemming.

Waar we vorige keer met de auto de afstanden aflegden, gaan we nu maar weer een stukje vliegen en willen daar zoveel mogelijk over land reizen, per bus, trein, fiets en te voet.....we proberen zo goed enzo kwaad binnenlandse vluchten te vermijden, alhoewel t vliegen daar geen drol kost! We zijn dan niet van die milieuactivisten, maar een beetje bewust reizen kan ook geen kwaad.

We beginnen in het noorden, verblijven daar een paar dagen. Dat is ook het enige wat we geboekt hebben. De rest is voor ons ook nog eventjes kijken, maar in ieder geval wordt t veel wandelen op onze teenslippertjes door de rijstvelden; lekker relaxed, leuke, lieve mensen ontmoeten en heerlijk eten bij de locals. Cultuur snuiven, er is zoveel moois, genieten van de natuur en we maken een meerdaagse trekking, ergens boven Hanoi en reizen daarna af naar het zuiden, richting Cambodja en dan weer naar boven om na bijna 5 weken weer vanaf Hanoi naar Amsterdam af te reizen. Maar zover is het nog lang niet...we moeten nog beginnen.

We maken leuke foto’s, filmpjes en verhaaltjes, kortom; het wordt weer een groot avontuur!

Het zou leuk zijn als jullie weer met ons mee reizen, dan houden we jullie op de hoogte zodat jullie ons kunnen volgen.

Wij hebben er verschrikkelijk veel zin in!

Groetjes van jullie reis-bloggers.

Onze oude blog is ook nog steeds in de lucht

www.koolsi.waarbenjij.nu

Anne-Marie.

Heerlijk geniet maar weer. Onze buren zijn ook in de zelfde landen. Ik denk op het moment in Vietnam.
Als je met de trein naar het zuiden gaat neem dan geen goedkope plaatsen dat zijn keiharde bankjes. Ik vond de streek bij Sapa erg mooi met de Flower Mhong.
En kom niet klem te zitten in de ondergrondse gangen van de Viëtcong.

Marc en Audrey

Hallo Peter en Inge,

Heel veel plezier en een fantastische reis toegewenst op jullie toekomstige Vietnam en Cambodja avontuur !

Benieuwd naar jullie ervaringen en verhalen (dan reizen we op afstand een klein beetje mee ?)

Enjoy!

Sandra Wiggers

Lieve Inge en Peter, geniet van jullie reis en pas goed op elkaar !

Nell en Willem

Fijne reis toegewenst hoor. Wij waren er in 2017..
Veel gezien en erg warm...
We volgen jullie graag..Nu zelf eerst op wintersport..

Anneke

Wat leuk dat jullie weer op avontuur gaan. Leuk dat we weer mee kunnen genieten! Heel veel plezier gewenst!

Reinder

Heel véél plezier, ga de verslagen weer volgen, altijd leuk om jullie belevenissen te volgen!

Bouke

Veel plezier!

Cor

Fijne vakantie gewenst en ik ben benieuwd hoe het gaat verlopen.

John

Lekker !!!! Enjoy !!!!!

Peter Brugge

Heel veel plezier weer.
We zien uit naar jullie ervaringen en foto's.
Grtjs, Peter

Annette Bons

Veel reisplezier. Zo leuk om jullie belevenissen en ervaringen te lezen.

Rinze

Veel plezier en mooie ervaringen toegewenst!,

Aleida

Hoi Peter en Inge,

Ik wens jullie veel reisplezier en ben benieuwd naar de verhalen en foto's van deze prachtige landen.

femme de bruin

hallo Peter en Inge zou zeggen maak er iets moois van en geniet van jullie reis
groet femme

Hub (uit Windraak)

Een heel fijne reis en geniet van de heerlijke keuken. En laat je meevoeren door het vele moois wat Laos te bieden heeft.
Groet Hub

Tiny De Grave Windraak

Geniet van deze prachtige landen.Het eten is er verrukkelijk.Veel plezier.Tiny

Djurre & Janke

Hoi Inge & Peter,

Wat weer een mooi avontuur in het vooruitzicht!!
We gaan jullie zeker op afstand volgen en genieten van de mooie verhalen en foto's.
Geniet ervan en pas goed op elkaar?

Dikkë tút fan Djurre & Janke ??

Annette Dam

Heel veel plezier! ??

Jolanda

Ah dat wordt ook voor mij weer lekker genieten tijdens mijn pauze. Een hele mooie en indrukwekkende reis toegewenst. En gezond weer terug komen.

Jan en Anita

Lieve Peter en Inge, heel veel plezier en lekker genieten. Leer nieuwe mensen kennen en op naar nieuwe avonturen.
Pas goed op elkaar en een voorspoedige reis toegewenst.
Dikke tuut op e snuit.?

Tonny en rob

Lieve familie. Heel veel reisplezier weer en wij genieten weer lekker mee met jullie mooie verhalen. Take care en lekker genieten daar.??

Lydia

Hele goede en veilige reis gewenst, lekker genieten en ik kijk uit naar jullie verhalen en foto's.

Dirk Jeen

Goede reis toegewenst en op naar vele mooie avonturen. Have fun...

Tiara Tours