boekoo.reismee.nl

Everest Basecamp

Namaste,

Komende woensdag is het zover, dan vertrekken we richting Kathmandu in Nepal. We zijn al een tijdje flink aan het trainen (hardlopen en vooral ook wandelen) omdat we in Nepal een trekking naar Everest basecamp gaan doen. Om alvast een indruk te krijgen wat we daar dan gaan doen kun je op deze link kijken hoe ons programma eruit gaat zien: www.momotrekking.com/everest-basecamp

Hopelijk lukt het ons jullie weer een beetje met ons mee te kunnen laten reizen met ons avontuur naar 5600 meter hoogte!

Himalaya’s here we come!

groetjes van jullie reis-bloggers

Onze oude blog is nog steeds online

www.koolsi.waarbenjij.nu

Anne-Marie.

We lezen weer met jullie mee. Goede reis en heel veel plezier.

Anita

De link van momottrekking doet het niet. Er staat een t teveel in.
We gaan jullie volgen en wensen jullie een voorspoedige reis toe en veel plezier.
Liefs van Jan en mij.

Martine

Spannend! Ik ga jullie volgen. ?Veel plezier en een goeie reis

Anneke

Ik ben er 10 jr geleden geweest en ga daarom alles met jullie en door jullie, herbeleven! Echt veel zin in jullie verhalen!

Aleida

Wist niet dat jullie al zo snel zouden vertrekken! Wens jullie een hele fijne reis toe. Veel plezier en kom heelhuids terug. Ik volg de verhalen wel! Groetjes

Saakje

Leukkkk... heel veel plezier en succes. Goeie reis
Ik laat Britt meegenieten vanaf Hongkong ;-)

Marc

Goede reis en veel plezier !!

Chris

Succes. Hopelijk wordt het mooi weer. Prachtig avontuur.

Tonny en Rob

Jeetje het is al bijna zover dus. We gaan jullie weer volgen natuurlijk. Hele fijne vakantie, succes daar en take care.
Goeie reis en liefs van ons