boekoo.reismee.nl

Bijna klaar voor ons interrail avontuur (of zoals mijn collega's zeggen: tienertoer)

Morgenochtend is het dan zover: we vertrekken dan met de trein voor ons Interrail avontuur door Europa. En zoals altijd komen wij uiteraard weer zeer goed voorbereid aan onze reisstart. NOT. Over 12 uur vertrekken we en het inpakken is nog niet klaar. Maar voor de dag van morgen hebben we alvast wel de boel geregeld. De interrailkaarten zijn voor morgen ingevuld, de stoelen in de internationale trein gereserveerd en we hebben overnachting in München geregeld. Wat kan er fout gaan? Niets zou ik zo zeggen.

Kortom: we zijn weer in de lucht met onze reisverhalen en we houden jullie op de hoogte van wat er zoal gebeuren gaat de komende maand. Het is voor ons ook nog een verrassing. Met andere woorden: avontuur bestaat nog. Zeker bij ons.

Wordt vervolgd.....

Klaske en Sipke

Lieve Inge en Peter.
Een fijne vakantie en geniet van jullie mooie reis!
Klaske en Sipke ??

Harmke

Wat leuk!! Have fun!

Cor Zeemans

Heel fijne vakantie gewenst. Hoop dat dit een nieuwe reiservaring voor jullie gaat worden.Tja een trip met Rail away is niet niks!.Ik wacht op de verhalen.

Marc

Goede reis en veel plezier met jullie nieuwe avonturen !
Groeten Marc en Audrey

Wiets leaffamke ?

Lieverds!! Heel veeeel plezier!!!

Tonny en Rob

Have fun tijdens jullie "tienertoer" en maak er weer wat moois van ?

Gelbrig

Geniet Inge en Peter

Reina

Super, ben benieuwd naar jullie verhalen. Fijne vakantie!!

Nicole Bardis

Lieve Peter en Inge....heeeel veeeel fun and be safe! Kijk al uit naar jullie verhalen en foto's! XxX

Olga Vellinga

Goede reis Inge en peter en een hele fijne vakantie samen!!! Leuk om jullie verhalen weer te lezen..??

Cor Zeemans

Heel veel liefde, geluk, wijsheid, plezier en lol de komende tijd!

Sandra Wiggers

Hele fijne reizen en pas goed op elkaar.

Annette

Veel plezier! Benieuwd naar jullie reis verhalen

Rene Keuter

Ik wens jullie beiden dan ook maar een goede reis en ik zie de reisverhalen wel verschijnen.

Johan J

Veel plezier! Wat zijn de bestemmingen en hoelang?

Jan en Anita

Heel veel plezier met jullie "tienertoer" en we gaan weer mee genieten door middel van jullie mooie en leuke reisverhalen. Fijne vakantie!

Otto en Sarina

Goede reis en veel plezier!
Lekker genieten!

Djurre & Janke

Héél veel plezier lieve Inge & Peter. We gaan jullie zeker volgen tijdens jullie "tienertoer"? Geniet ervan!!???

Marian

Veel plezier op jullie "ontdekkingsreis".

Martine

Heel veel plezier samen! ?Ik ga jullie volgen.

Klaas Duits

Veel plezier tijdens jullie vakantie en goede reis. Ben benieuwd naar jullie belevenissen.

Yvonne en Albert

Heel veel plezier met jullie nieuwe avontuur!

Mattie

Lieve Inge en Peter,
Heel veel plezier!

OlgaK

Veel genieten!! En veel mooie foto's maken :) xx

Anneke Wester

Wat ben ik weer benieuwd naar de verhalen en de fotos!

fokje

Fijne reis. Wat een avontuur weer.

Sharine

Wat een avontuur.
Heel veel plezier and be safe.

Doutzen

Weer op reis zie ik. Geweldig...met de trein nog wel..Genieten...heel veel plezier..

Aleida

Wat zijn de foto's en verhalen weer prachtig! Fijne vakantie!

Tiara Tours