boekoo.reismee.nl

We gaan naar Nepal

Het is bijna weer zover, aftellen dus!

27 september vliegen we via Delhi naar Kathmandu om vervolgens 5 weken door Nepal te reizen.

We hebben er zin in en zijn super gemotiveerd om die verrekte Himalaya te bewandelen.

Vorig jaar mochten we niet, geen permit vanuit Tibet. Maar deze keer gaan we het gewoon doen.

Het hoogtepunt van dit avontuur is daarom ook de Annapurna-trek, maar liefst 12 dagen hiken en misschien nog wel meer.

Jullie horen van ons.

Namasté,

Peter & Inge

Smile

Jolanda Nijenhuis

nog een dikke week voorpret ;)

Jaap

Wat mankeert er aan dat mooie Friese landschap?????

Hes

Super spannend , vind ik het. Hahah
Kijk alweer uit naar jullie mooie , grappige reisverhalen. Ly

Marc

Prachtig ! Enjoy

Tonny

Jesus zijn jullie familie van mij whaha. Wat een avontuur gaat dat weer worden globetrotters!! Nou we gaan t weer vol enthousiasme volgen hoor. Have fun nog met de laatste voorbereidingen en doe voorzichtig daar.
Xxxx

Anneke

Dit gaat weer een geweldige reis worden!

Natasja

GEWELDIG!!!! Ik ga jullie zeker volgen. Hele goede reis alvast en enjoy to the max!!

Ruth

Ik wens jullie een hele mooie vakantie toe maar dat zal vast wel lukken!!!

Paulien Hoekstra.

Hé Peter en Inge,
Succes nog even met de voorbereiding voor jullie uitdagende trip naar Nepal. Heel veel plezier en voldoening met de trekking en genieten maar. Ga jullie zeker weer volgen. Ik vind het geweldig deze bijzondere reizen die jullie samen maken.
Greeeeeetttttt?zxzzzzzz.

ineke

Hé, wat gaaf!
Ik wens jullie nu alvast heel veel plezier!

Nell

Heerlijk om jullie avonturen weer te volgen. Fijne voorbereiding en heel veel plezier.. nu vanuit Amersfoort...!

Marian

Zo weer een hele reis voor de boeg. Heel veel plezier en het zal vast wel weer een bijzondere reis worden. We gaan jullie weer volgen, voorzichtig.

Tiara Tours