boekoo.reismee.nl

Wat was Hong Kong leuk ????

Gisteravond thuis gekomen en wat is het hier koud....bbbbrrrrrr, scheelt wel 25 graden.
De reis ging voorspoedig, t/m de treinreis naar huis! Bij thuiskomst werden we verrast met een mand met lekkernijen van Fokje en Marian, die onze fruit-tuin hebben geoogst.
Bedankt meiden. Wat een rotzooi heb je dan, maar t opruimen schiet mooi op!

Wat was Hong Kong leuk ??

Zoveel te doen, waar we veel te weinig tijd voor hadden.
Is Hong Kong nou een stad, een land, een eilandengroep of hoort het gewoon bij China? Wikipedia brengt ons in verwarring en het doet er eigenlijk niet toe.
Maar het is er zo anders dan in de rest van China. Hong Kong is een combinatie van oude Chinese tradities, een geweldige natuur met leuke stranden en bezienswaardigheden. De sfeer is er gemoedelijk, door de leuke/gezellige restaurantjes en barretjes in de hippe wijk Soho bijvoorbeeld. Goeie tip Olga...In Soho voelden we ons thuis. Hong Kong is 't walhalla als je van shoppen houdt, leuke winkels (ook peperdure) en boutique-jes!
De foto's zijn niet zo spectaculair omdat we niet van dat denderende weer hadden.
Wij vonden Hong Kong wel een mooie afsluiter van een geweldige reis, een avontuur met veel hoogtepunten om weer mee te nemen in ons rugzakje!!!
Hopelijk hebben jullie weer genoten van onze blog, wij vonden het in ieder geval wel de moeite waard om dit met jullie te delen. Bedankt voor de leuke reacties en tot een volgende keer ????
Veel liefs,
Peter & Inge

Anne-Marie Teuben.

Ik zei toch dat Hong Kong mijn favoriet was. En nou maar weer aan het werk, net als ik zaterdag. Dikke tuut.
Blij dat jullie weer veilig thuis zijn.

Reinder

Zo als altijd jullie wel en wee weer met veel plezier gevolgd! Welcome home :-)

Harmke

Fijn dat jullie zo hebben genoten!! Op de volgende reis misschien toch Nepal bezoeken???

Marc

Prachtige verhalen en foto's van een schitterende reis! Bedankt voor het 'meereizen' en welkom thuis .

ineke

welkom thuis!
Ik heb genoten van het 'meereizen'. Dank jullie wel!

liefs, Ien

Tonny

Erruuuug leuk dat we op deze manier mee konden genieten thx voor de boeiende verhalen enbijbehorende plaatjes. En fijn dat jullie weer veilig terug zijn.

Lydia Lepez

Welkom terug. Prachtige verhalen en foto's. Heb ervan genoten en zo een beetje met jullie meegereisd.

anke peterson

dank voor de prachtige reisverhalen en foto's!

Djurre & Janke

Welcome Home Inge & Peter!!! :-)

Lea

Fijn dat jullie weer veilig terug zijn!

janny

We hebben echt genoten van jullie avonturen! En stiekum ook wel blij dat jullie op die berg niet opgepakt zijn. :-) Heel fijn dat we weer mee mochten reizen Peter en Inge! Dank jjullie wel en tot de volgende reis.

gerrit en wilma

wolkom tuus, dat is wel weer even schakelen he, hoop dat jullie wat kunnen slapen. Wat een mooie en spectaculaire trip hebben u2 maar toch weer mogen maken, veel " na geniet plezier ". We hbben genoten van jullie foto,s en verhalen.

Take care

Judith

Leuk om mooie reis op deze manier mee te beleven!

Marian

Al weer een prachtig verhaal. Ook wij zijn weer blij dat jullie veilig terug zijn.

Jan en Anita

We hebben zekers genoten van jullie reisverhalen en foto's. Super! Bedankt dat jullie dit wilden delen. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Welkom terug.

Olga V

Welkom thuis!!! Erg leuke verhalen!!:-) en dus hihi naar Hongkong te shoppen!! Tot snel!!

Anneke Wester

Ik vond het ook prachtig om de verhalen te lezen en de foto's te bekijken.

Tiara Tours