boekoo.reismee.nl

Nederlandse atletiek geschiedenis!

De start was niet zo geweldig. Die van ons dan: chauffeur die ons van vliegveld op moest halen wist van niks, dus duurde het " slechts" 3 uur voordat we daar vertrokken. En vervolgens lukte het pinnen ineens bij niet één automaat meer. Dat schoot niet erg op.

Maar dan dag twee: alles ging ineens voor de wind. Pinnen lukte weer, dus geld om kaarten WK atletiek te kunnen kopen. En dan vervolgens dus gewoon live aanwezig zijn bij Nederlandse sport geschiedenis, geschreven door wereldkampioene 200 meter sprint: Dafne Schippers! Brrrrrr, kippenvel. Wat een stoer wijf! Vinden wij dus.

Bij een dergelijke gebeurtenis valt de rest van Beijing al zo goed als in het niet. Bijna dan.

Later....

Inge & Peter (Red Devil)

Cor

Hoi Peter en Inge,
Dat jullie daar op dit atletiek moment waren had zo moeten zijn. Dat maak je maar eens in je leven mee.
Gr Cor,

anke peterson

Lijkt me fantastisch om dat mee te maken!!
Dank voor je verslag.

Tonny

wat een super belevenis voor jullie!!

Marian

Goeie start dus, echt niet. Maar ja dan die sprint, ik zat voor de buis en kreeg al kippenvel. Echt super van haar en het lijkt zo'n koele kikker. Wat mooi dat jullie daarbij aanwezig waren. Dit maakt de start al weer goed. En ach jullie hebben nog 5 weken mim 1 dag de tijd. Doei ????

Mattie

Wat geweldig dat jullie dit mee mochten maken. Super????????

Ruth

Wat een supper ervaring om bij zo'n geweldige prestatie aanwezig te zijn.

anita

Dus slow starters ach Dafne komt ook altijd later pas goed op gang en zie wat het haar heeft gebracht....GOUD dus komt allemaal goed. Super om daar bij te zijn man. Veel plezier en de groetjes.

Janny

Wat ontzettend super dat jullie hierbij konden zijN!! En volgens mij hadden jullie een meer dan prima plek, althans, als ik de foto's zo es bekijk. Een meer dan goede start van de vakantie dacht ik zo. De rest vergeten we maar gewoon. Have fun guys.

marijke

Leuk jullie verhaal de foto. Zo ben ik/ zijn wij er ook een heel klein beetje bij!
????

marijke

tja je site ondersteunt geen chinese karakters daar worden ?????????? van gemaakt. misschien een goede vertaling.............
Goeie reis verder

Tiara Tours