boekoo.reismee.nl

Aftellen

Ni Hao,

Het is alweer aftellen voor ons volgende avontuur.

Van China naar Tibet met de Himalaya expres en we hebben er verschrikkelijk veel zin in! Bijna 5 weken op pad! We beginnen in Beijing waar we hoogstwaarschijnlijk kunnen genieten van de WK atletiek in dat bijzondere Olympisch Stadion "Het Vogelnest" en misschien onze Dafne Schippers kunnen zien schitteren.

Na Beijing reizen we per trein naar Datong en vervolgens naar Xi'an, waar we met de Himalaya expres naar het dak van de wereld gaan, Tibet (Lhasa) ...11 dagen door het prachtige Tibet!

Na Tibet vervolgen we onze reis naar Chengdu en reizen daarna naar het zuiden van China, door het Karstgebergte! We doen nog een aantal steden aan en eindigen onze reis in Hong Kong. We maken 2 binnenlandse vluchten en verder reizen we veel met de trein, met de nachttrein en hoge snelheidstrein.

Jullie kunnen ons volgen via deze blog. Als je geen berichten meer wilt ontvangen, stuur dan even een mail zodat ik je e-mailadres uit de lijst kan halen.

Tot de volgende keer, in China

doei, Peter en Inge

Reacties

Reacties

OlgaK

Mag ik mee?

Anne-Marie Teuben.

Tibet toch niet dicht?
Schema ziet er goed uit.
Ik ga jullie volgen in japan.

Marc

Geweldige reis en avontuur, prachtig vooruitzicht ! Ben benieuwd naar jullie reis verslagen! Alvast goede reis gewenst !

John

GAAAAAAFFFFFFF !!! nu al ik hoop dat jullie een top tijd tegemoet gaan, maar dat kan bijna niet anders !
ik ga zeker mee genieten van jullie belevenissen

Janny

Het wordt vast weer een fantastische reis!! Heel erg veel plezier en we kijken uit naar jullie verhalen!
Hele veilige reis!

Mattie

heel veel plezier en ik lees graag jullie verhalen!

Tonny

Dat gaat vast weer een heel mooi avontuur worden mensen en leuk dat jullie ons weer mee laten genieten vd foto's en verhalen. Take care en heerlijk genieten. Hele goeie reis
Dikke tuut van ons

Harrie

Heel veel plezier, ik heb zin in de verhalen en de foto's!

Nicole

Wauwh!!! Dat klinkt allemaal weer fantastisch!!! Have fun guys!!! Xxx

Ineke

Ziet er gaaf uit!
En ik zie alweer uit naar de verhalen en foto's!

Heel veel plezier!

Hes

Bijna zover. Ik ga jullie volgen , natuurlijk. Zo ga ik ook een beetje mee op reis. Omdat jullie het altijd zo mooi de belevenissen beschrijven , voelt het zo. Xxx

wilma en gerrit

Ni Hao,

veel voorpret plezier en voorbereidings plezier.

Wordt vast een hele mooie, en bijzondere reis.
groet gerrit en wilma

Peter Groen

Geniet er van. Gaat vast weer een bijzondere ervaring worden.

De Boerselaere

Ik ben ook zéér benieuwd waar weer het allemaal over kunnen gaan hebben in onze verhalen voor jullie. Oooooooeeeeee, spannend hoor.
Maar eerst donderdag nog even genieten van de natuur vlak bij huis: wadlopen naar Ameland! Ook leuk.

Marian

Hallo sportieve fam.leden. Ben benieuwd wat we allemaal weer krijgen te zien en wat voor mooie verhalen we weer krijgen te lezen. Ook wel weer spannend. Alvast heel veel plezier toegewenst. En pas goed op elkaar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours