boekoo.reismee.nl

Kathmandu

Su, het eerste deel van onze onderneming zit er bijna op. Woensdag stapten we op de trein richting Schiphol om dan eindelijk richting Nepal te gaan. Op Schiphol nog even uitgezwaaid door Louis, altijd leuk natuurlijk.

Aangekomen in de chaos die men hier Kathmandu noemt. De gids moest op het laatste moment een ander hotel regelen omdat de oorspronkelijke onder water was komen te staan door een gesprongen waterleiding. Het kan verkeren.
Alleen was het hotel waar we in terecht kwamen niet bepaald je van het. En omdat er ook huisdieren rondliepen in de vorm van kakkerlakken vertrokken we na 1 nachtje alweer naar een ander hotel. Het kan verkeren.

We hebben inmiddels kennis gemaakt met de hele groep waar we de trekking mee gaan doen. Het lijkt een gezellig ploegje, dus dat is wel prettig.

Vandaag, zaterdag, met de "ski"lift naar Chandragirihills geweest. Ze zeggen dat je bovenop uitzicht hebt op de Himalaya van de Annapurna tot de Mount Everest. Moet het natuurlijk niet ineens dikbewolkt worden bovenaan want dan zie je er niks van. Dat niet alleen, het wordt ook koud. Helaas voor ons dus, geen geweldig uitzicht. Het kan verkeren. Alweer.
Maar de taxirit ernaartoe was ook alweer een hele belevenis op zich. Man man wat een hobbeldebobbel rit over iets wat ze weg noemen.

Zo de zooi voor onze trekking naar Everest basecamp gaan organiseren en dan begint het echte avontuur morgenochtend om half 7. Ook al een uitdaging dat tijdstip.

Igor

Nice! mount Everest. ik zal vd week weer even de oldehove beklimmen met basecamp doelesteeg...

veel plezier daar!

Julia

Weer n mooie ervaring voor de boeg! Ik lees met jullie mee. Leuk hoor! Pas op elkaar en geniet er weer van. Xxx Julia p.

Inge en Peter Kools

Ik zei; Julia? Zei Peter; ja, planting (brugleuning) ??

Anne-Marie.

Mijn buurvrouw is donderdag ook naar Kathmandu vertrokken. Heb jullie omschreven en ze kijk naar jullie uit. Voor haar geen basecamp maar yoga. Het kan verkeren.
Een fijne reis en ik ben benieuwd naar de verhalen over de trekking.
Ik volg donderdag maar vlieg nog een stukje door:Japan.

Frans

In de 1e alinea lag ik alweer in een deuk...daarna nog een paar x. Ga zo door rooie Globetrotter! Keep up the good work?. Wens jullie veel avontuur!?

Jolanda Nijenhuis

Hey kanjers, wat een pracht avontuur voor jullie. Ik lees jullie berichten altijd met veel plezier.

Marian

Zo het begint alweer goed.
Er is ook altijd wel wat he als jullie er op uit gaan. Het begon thuis al met de wegversperring, haha.
Maar het komt altijd wel weer goed, hoop dus deze vakantie ook maar weer.
Succes voor beide maar vooral voor Inge. (voetjes)

Tonny

Ach ja waarom zal het qua hotel ook goed gaan bij jullie, ach ja het kan verkeren. Nou ja als de beklimming maar goed gaat. Heel veel succes tijdens dit avontuur. Zetumop

Tonny

Jullie zijn iig veilig geland op het gevaarlijkste vliegveld ter wereld.

Tonny

Uhhhhh nou ja morgen hopelijk!!!

Geke

Het moet natuurlijk niet allemaal goed gaan en perfect zijn. Daar is geen reed aan haha. Zeker voor jullie niet Veel plezier nog en doe een beetje rustig aan! (Proberen). Kijk uit naar de volgende verhalen.... liefs

Martine

Prachtige foto’s. Wauw mooi daar! Ander land,andere ervaringen en beesten. ?Geniet van jullie uitdaging??

Sandra

Hoelang blijven jullie daar ? Mijn schoonzusje woont daar ook Rianne Wiggers hihi dat is leuk dus wil vragen of ze jullie dingen kan laten zien... laat maar even weten!

Lydia

Geweldig om jullie reis mee te mogen beleven. Heel veel succes, en vooral goed teruggekomen. Pas goed op elkaar

Tiara Tours